Co z elektryczną komunikacją? oglądamy w sobotę!!!


Nissan- producent mojego ulubionego superauta GT-R wystawia w Le mans prawieelektryczną wyścigówkę. Wielkie mi co prawie czyni różnicę. Ale, ale kwalifikacje chcą przejechać  tylko elektrycznie.

Genialny design- wszyscy domorośli składacze elektrycznych trójkołowców pokochają ten minimalny rozstaw kół przednich- tak rozsądny z punktu widzenia aerodynamiki. Elektryczne 300kmh na Mulsanne

Elektryczny napęd umozliwia nam za pomocą dozowania momentu obrotowego na tylnych kołach użycie ich do wspomagania zarówno hamowania jak i sterowania kierunkowego.
Napędzając koło zewnętrzne i zhamowując wewnętrzne zmniejszamy siły boczne które musi znieść koło/koła przedniej osi i znacznie zmniejszamy promień skrętu- nie wierzysz patrz jak skręca czołg.
Kibicuję i ciekaw jestem zmian semantycznych- dotychczas ludzi zakręconych motoryzacyjnie nazywało się petrolheads - ciekawe jak nazwac tych zakręconych na motoryzację elektryczną?

5 komentarzy:

  1. Ja dopiero od niedawna interesuję się prądem i pozyskiwaniem energii więc na dobrą sprawę mogę stwierdzić że jest to dość pasjonujące. Nawet jak czytałem na https://poprostuenergia.pl/kolektory-sloneczne-czy-panele-fotowoltaiczne-roznice/ to już teraz rozumiem zasadniczą różnicę pomiędzy kolektorami słonecznymi i panelami fotowoltaicznymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno na dzień dzisiejszy sama elektryczność jest bardzo ważna i ja także chcę powiedzieć, że dobrze jest wiedzieć komu takie prace zlecać. Od siebie każdemu polecam doskonałego elektryka http://www.elektryk.i-wroclaw.pl/ dla któego nie ma rzeczy niemożliwych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba dodać, że właśnie sama instalacja elektryczna jest całkiem ważna i jak dla mnie również fajnie jest wiedzieć komu takie prace najlepiej zlecać. Muszę dodać, że ja również niedawno dzwoniłam do elektryka https://www.warszawa-elektryk.pl/ i właśnie dlatego mogę go każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie gdy chodzi o takie rozwiązania to ja jeszcze chcę dodać, że także bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć kto może nam wykonać instalację alarmową. Myślę, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z oferty od https://elektryk-wroclaw.pl/instalacje-alarmowe/ i z niej na pewno będziecie zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to są bardzo ważne sprawy i ja jeszcze chcę powiedzieć, że także bardzo istotną opcją jest to aby mieć wiedzę komu zlecać wszelkie prace elektryczne. Jak coś to ja zawsze dzwonię po http://anluks.pl/ i wiem, ze to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń